» Baby don't need to worry, you'll be my only, you wont be lonely.

Är hemma nu och skönt som fan! känns jävligt konstigt och väldigt pang på med att börja praktiken idag... men är ledig imorron satte:) har tagit sjukt mycke bilder, runt 900 bara med mobilen och en del med kameran som dessutom har typ gjort sitt, säkert sand mellan allt så ska lämna in den tror jag. och bilder kommer senare nån gång, har inte alla bilder här nu. men faaaaan va gott det är med svenskt käk! skulle aldrig klara av att typ flytta från sverige :o det man levt på har varit vitt bröd, omelett, tropicana ananas juice och godis!!! vilket man aldrig igen kommer kunna käka känns det som xD och vatten? mår illa av tanken bara^^
 
däckade igår vid halv sju tror jag? somna i soffan tydligen, både prata och gick i sömnen för minns inte ett piss... hade tydligen sparkat pappa oxå, haha... lovade även en massa folk att höra av mig till dom senare på kvällen men det sket sig ju.
 
ska snart ringa till min aram. har saknat min lilla ängel grooovt! vi har mycket att prata om du :* haha! sen skulle egentligen bebisen mathilda kommit men det vart inte så"/
 
nu ska jag fan äta glass!!!!!


veeeeeeet, förlåt, men var så sjukt trött!, somnade typ direkt efter att jag skrev att jag inte orkade komma :( <33333333333

2013-03-19 // 11:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback