» Jul. 26, 2013

Satt på en bänk imorse, hade hög musik och bara satt och väntade på bättre tider. Så kommer en gubbe och sätter sig breve mig. Han sa nånting, hörde inte vad. Stänger av musiken och frågar vad han sa. Han börjar babbla som in i helvete, bl.a. "Du va allt en vacker flicka! Hur gammal är du? Vad heter du? Min son är 27 eller är det 26? Det är inte så många år emellan! Han är och badar nu. Jag tycker unga flickor som du är fina! *tar tag i min arm*, mycket finare än min kärring hemma, jag är gift med en ful kvinna! Jag skulle behöva sånna som dig, det skulle vara kul! Luktar gott gör du oxå, och har fina ben, ok vad fina ben du har" Mina svar va mest "jaha, okej, kul, aha, va tråkigt, tack"... Creepy eller bara en charmig gubbe som vill prata lite?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback