» Real friends don’t get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive.

En blondin ringer till sin pojkvän och säger: -kan du komma över och hjälpa mig? jag har ett jättepussel och jag kommer inte på hur fan man ska göra.
 
Pojkvännen frågar: -vad ska det bli då?
 
Blondinen säger: -jag vet inte, enligt bilden ska det bli en tupp.
 
Pojkvännen bestämmer sig för att gå över att hjälpa henne. hon släpper in honom och visar alla pusselbitarna på bordet.
 
Sen söger han: -det spelar ingen roll hur vi gör för vi kommer aldrig kunna sötta ihop dessa pusselbitarna för att få det likna en tupp. nu tar vi en kopp kaffe tycker jag, sätter du på?
 
-Aa visst, säger hon.
 
Medan blondinen sätter på kaffet suckar han... sen lägger han tillbaka alla cornflakes i lådan igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback