» What’s meant to be will always find a way.

Idag är det inte vilken dag som helst utandet är min födelsedag! Hela 17 år, stor flicka nu! :)
 
Dagen började med lite presenter som pengar, godis, hudprodukter, rosa mysdress ^^ Sen blev allt panik i fråga om man skulle dra till skolan eller inte eftersom det bara skulle vara en timmas lektion och sedan åka till tomtits i södertälje, men jag va duktig och gick iväg till bussen men brorsan skjutsade mig och även en random tjej från busshållsplatsen till stuvsta då jag missade pendeln precis. Kom till tullinge och fick gå till skolan med underbara aram(samsa), mötte även villemo efter lite väntan, trodde ju att lektionen va typ inställd  när det ara tre pers där... Käkade lite i alla fall och gick ner till stationen igen för att åka till tom tits vilket va skitkul. Fyfan, älska att vara barn asså! Underbart! Fick se döda riktiga människors skelett, ben och muskler, organ och allt skit, ascoolt! Gick in 1 och kom ut 4, kunde varit där mycket längre! Men med andra ord, har min dag varit jävligt bra vilket jag inte riktigt trodde.
 
Ska nu börja fixa mig för att dra ut och käka med bästa villemo, mathilda och hanna! 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback