» The things that make you weak now, will make you stronger in the end.

Gjorde mig i ordning med tron att träffa en snubbe, jag försöker fixa nån att komma dit me men ingen orkar eller kan. och hans ordval blir "men det blir ju inge kul ifall du är ensam och jag är med polare, vi tar det en annan gång" bestäm dig, det va ju han som ville träffas!!!!
ja eller nej lixom?
 
Och det blir säkert inte av att träffa v imorron heller eftersom han inte svarar, sms fb eller telefon -.- men det va kul att höra hans röst för första gången på hans telefonsvarare eftersom han aldrig svarar när man ringer.
ibland undrar man faktiskt vad killar är för nånting?
 
Frågade till och med brorsan (på skämt dårå) som oxå är hemma ifall vi kunde hitta på nåt "är du skön eller?" är hans svar,
man är så värd ibland känner jag.
 
Skrev tidigare med en bättre och bättre vän som fan förstår, en av alla i den värld dom lever i. skönt att skriva av sig och berätta varför för första gången. ångrar mer och mer därifrån och det kommer sluta med allt! kom på det nu och jag har varit precis lika dum i huvet som ett rövhål vid namn kalle anka...
man vinner inte en tjej, man tävlar inte med sin bästa vän.
 
Haha, som plåster på såren kollar jag på Så mycket bättre med darin, kärlek till dig min älskling! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback