» Sometimes I wish I was a little kid again. Skinned knees are easier to fix than broken hearts.

Slutade skolan i torsdags och hade underbart! Började med att vi skulle dansa runt granen men det blev istället hela havet stormar (?), det här med stolar och man ska springa runt och sätta sig, haha. Sen trodde vi att bara två i klassen hade med sig fika så nåra gick och köpte lite asgoda saker men det visade sig att nåra fler hade med sig oxå, så det blev en del att tjocka i sig :) drog sen hem till mathilda och vi drog och handlade åt hennes familj, fyfan va fail! :) haha vi är sämst hjärtat, fast åh va roligt vi hade! ^^ haha!
 
igår städade vi hennes hus och vi fick gratis käk på olearys, inte dåligt! idag är det fullt upp med att baka knäck, marsipangubbar, pepparkakshus mm, ta in granen, städa och skura och tog mig en liten paus medan mitt golv va blött och jag ändå inte kunde ta mig ifrån sängen 
 
det blev inge alexandra och helsing idag, så det blir efter nyår nån gång istället! :) 
fick reda på nyss oxå att gulliga storebror tydligen köpt julklapp till moi, så det blir fler julklappar att köpa ^^
puss mina hjärtegull! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback