» No, my status wasn't aimed towards you, but hey, if the shoe fits, wear it.

Ingen skola för mig idag, bra eller dåligt? Haha
Lyckades inte komma till skolan idag... Stod en halvtimma i huddinge i total snöstorm och väntade på bussen som aldrig kom, inget pendeltåg heller på en halvtimma och missade den precis när jag väl tänkte om och kom till perrongen. Blev försening efter försening där igen och det slutade med att jag ringde brorsan som skjutsade hem mig ♥ När väl bussen från mig är precis i tid och kommer bra till huddinge så skiter sig allt annat, kärlek till detta väder! Jag trodde imorse att det skulle vara lätt att ta sig till skolan med tanke på att jag bara behöver ta två bussar, men nejdå :) Fick även ett erbjudande av en snubbe som skulle till länna, jag fick gärna följa med honom dit eftersom det inte gick nåra bussar... Men jag tackade tyvärr nej eftersom det är åt helt fel håll ^^
 
Blir väl istället att göra lite annat här hemma, som att kanske plugga lite grann, kanske åka och träna och gå ut med hunden ifall vädret tillåter. Ska ringa till expeditionen om jag har nummer och grejer nu i alla fall.
  
  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback